Friday, June 10, 2011

HARI INI...

''hidup tidak selalunya indah
langit tak selalu cerah,
kelam malam tak berbintang..
itulah LUKISAN ALAM....''






''tik tok..tik..tok..'' masa terus berlari..Tanpa di sedari  diri semakin menghampiri pengakhiran hidup..tetapi sbg khalifah di daerah usang ini ,aku sering alpha  dan hanyut dalam ombak pelayaran  yang menggila tanpa belas kasihan... dan akhirnya,,akulah jua yang tertewas!! 


AKU terjaga!!!Terjaga dari persinggahan yang sungguh nikmat sehingga menyebabkn aku terbabas!! tiba-tiba aku rasa rindu ..rindu kepadaNYA...
Perasaan rindu yg suci!! Sungguh YA ALLAH!! Aku rindu kepada MU!!


Mungkin kerinduan inilah yang  membuatkanku terjaga daripada tidurku ...
Sesungguhnya ALLAH sentiasa bersama dengan hambaNYA....
Aku ingin sentiasa dalam kasih sayangNYA, sentiasa dalam penglihatanNYA...dan yang amat aku dahagakan...kemanisan  cintaNYA buatku agar aku dapat merasai secangkir manisnya kecintaanku kepadaNYA..YA ALLAH..

Dinahkodai  rasa rindu dan cintaku kepadaNYA,,aku lakarkan sebuah perjalanan hidup disulami ilmu yang tidak pernah mencukupi sebagai inti dan nadi blog  rose'ella ini...





No comments:

Post a Comment